หมายเลขบัตรประชาชน/ID Card No.

* For Foreigner, if you have any problems with reward points balance checking, please contact Call Center 02-831-6000 or Customer Services Counter.


        ENGLISH VERSION
HomeCard Condition

เงื่อนไขการสะสมคะแนน

  1. แสดงบัตรสมาชิกหรือแจ้งหมายเลขโทรศัพท์ก่อนชำระเงิน
  2. ซื้อสินค้าที่ HomePro และ The Power ภายในวันและสาขาเดียวกัน ครบทุก 30 บาทรับ 1 คะแนนสะสม
  3. คะแนนสะสมจะถูกบันทึกในวันถัดไป นับจากวันที่ซื้อ
  4. ยกเว้นสินค้าแบรนด์ SONY, JVC, สินค้า SuperShock,Clearance,สินค้าที่ขึ้นต้นด้วย เครื่องหมาย * หรือ C, สินค้าแลกซื้อ, สินค้า Premium, กล้อง, สินค้าตัวโชว์, คอมพิวเตอร์, ปูน, เหล็กเส้น, การชำระค่าบริการ, ร้านค้าเช่า และรายการส่งเสริมการขายที่แจ้งเพิ่มเติมภายหลัง
  5. ยกเว้นยอดซื้อที่ชำระด้วยบัตร Amex, Diners Club หรือบัตรส่วนลดที่ระบุยกเว้น
  6. ยอดซื้อที่ชำระด้วยบัตรของขวัญที่ระบุยกเว้น, Refund Note, คูปองเงินสด, และ Discount Coupon สามารถเข้าร่วมรายการได้หลังหักยอดข้างต้นแล้ว
  7. การชำระเงินด้วยบัตรสมาชิกต่างๆของ HomePro สามารถนำยอดซื้อมาคำนวณคะแนน หลักหักส่วนลดแล้วตามเงื่อนไข
  8. เงินมัดจำค่าสินค้า จะได้รับสิทธิ์การสะสมคะแนน ณ วันที่ชำระเงินครบเต็มจำนวนแล้วเท่านั้น และได้รับสิทธิประโยชน์จากรายการนั้นๆ ตามวันที่ชำระเต็มจำนวน
  9. คะแนนสะสมไม่สามารถโอนไปยังบัตรผู้อื่นในทุกกรณี
  10. กรณีคืนสินค้าต้องคืนเป็น Refund Note เท่านั้น คะแนนถูกสะสมเหมือนเดิม

ระยะเวลาของบัตรและคะแนนสะสม

  1. บัตรมีอายุ 5 ปี นับจากวันที่ออกบัตร และบริษัทฯ สามารถบอกยกเลิกบัตรได้โดยแจ้งให้สมาชิกทราบล่วงหน้า
  2. คะแนนสะสมมีอายุ 2 ปี โดยนับจากปีที่เริ่มสะสม
  3. คะแนนที่หมดอายุจะถูกตัดออกทุกวันที่ 31 ธันวาคม ของปีที่คะแนนหมดอายุ
  4. คะแนนสะสมจะหมดอายุได้ เมื่อบัตร HomeCard หมดอายุ

การแลกคะแนนสะสม

  1. ติดต่อแลกคะแนนได้ที่เคาน์เตอร์บริการลูกค้า HomePro ทุกสาขา
  2. เจ้าของบัตรจะต้องมาแลกรับของรางวัลด้วยตนเอง โดยแสดงบัตร HomeCard พร้อมบัตรประชาชนที่ชื่อตรงกัน
  3. เมื่อแลกคะแนนแล้วไม่สามารถคืนได้ทุกกรณี

กรณีบัตรชำรุด หรือสูญหาย

สามารถติดต่อขอทำบัตรใหม่ได้ที่เคาน์เตอร์บริการลูกค้า โดยเสียค่าธรรมเนียม 50 บาท โดยคะแนนสะสม
จะถูกโอนไปยังบัตรใหม่


Special Privileges for HomeCard members at HomePro and The Power

  • Collect Points to redeem for Special Rewards and Discounts. Earn 1 HomeCard reward point for every 30 bath spent on purchases through your HomeCard or identify your phone number at the cashier to get the points.

  • 5% discount, for purchasing HomeCare services. (Only at Bangkok, Pathumthani, Nonthaburi, Samutprakarn branch.)
  • HomeCard Discount

    1. 5% discount, for purchasing HomeCare services. (Only at Bangkok, Pathumthani, Nonthaburi, Samutprakarn branch.)
    2. 10% discount, for purchasing HomeCare Gold Package services, special price at 9,000 baht (regular price at 10,000 baht) and get 2,500 baht worth of extra services.
    3. 15% discount, for purchasing HomeCare Platinum Package services, special price at 14,450 baht (regular price at 17,000 baht) and get 5,000 baht worth of extra services.
    4. 5% On Top discount, for purchasing mattress, box spring, headboard, bedding and towels.
    5. 5% On Top discount, for purchasing "Only@HomePro" lighting equipments.
    6. 5% On Top discount, for purchasing

    7. - Starmark built-in kitchen up to 100,000 baht, Pasaya carpets, curtains and beddings.
      - Perla curtains and custom-made swags, Hatchi sheep carpets.
      (under company's conditions)

    HomeCard Privileges

    1. VIP Parking: Special reserved parking spaces for HomeCard members.
    2. Free! On-site visit and layout design for bathroom and kitchen once a year. (Please check schedule and inform your convenient date and time in advance at Customer Services Counter.)
    3. Free! Products consultancy service by HomePro professionals.
    4. Free! Tools and Equipments Rental in special price including; electric lawn mower, string trimmer, electric drill, slide ladder, car polishers, high pressure jet, blower industrial fans, fogging fans. (Only at these following branches: Rangsit, Ratchapruk, Prachachuen, Rama II, Suvarnabhumi, Fashion Island, Ekamai-Ramindra, Ratchada. For more information, please contact Customer Services Counter.)
    5. Get updated news and special promotions for members only.

    Terms and Conditions

    1. Present your HomeCard or identify your phone number at the cashier before your payment.
    2. HomeCard members earn 1 HomeCard reward point for every 30 baht spent on purchases of products from HomePro and The Power within a single branch and day.
    3. HomeCard reward point accumulation will be automatically recorded in the next day
    4. Excepted are SONY and JVC products, Clearance Sale and Super Shock products, products that are marked with "*" or "C", exchangeable products, premium products, camera, display items, computer, cement, steel rods, payment of service charges, purchase of items from rental stores and other promotional programs that may occur afterward.
    5. Excepted are the payments paid by Amex, Diners Club Card or other discount cards that do not participate in the program.
    6. Value of purchases by gift voucher (that specified as the excepted items), refund note, cash coupon and discount coupon can be participated in HomeCard reward point collection after deduction of that amount.
    7. Payment paid by any HomePro member card can be calculated as points after discount deduction.
    8. The withdraw payment will be calculated at the day of completed payment.
    9. HomeCard reward point is not transferable to other persons.
    10. In case of returning the product purchased, only refund note is acceptable and points will be accumulated as usual.

    HomeCard and Points Expiration

    1. HomeCard will be expired after 5 years. (HomePro reserves the right to cancel your HomeCard with prior notice.)
    2. HomeCard Reward points earned will be valid for the maximum of 2 years based on point earning year.
    3. Expired point will be automatic deleted on every 31st December of the year.
    4. HomeCard Point will be expired if HomeCard is expired

    How to Redeem HomeCard Rewards

    1. Redemption can be made at Customer Services Counter at every branch of HomePro.)
    2. HomeCard holders must redeem by themselves with their HomeCard and ID card which specify the same name.
    3. After redemption, points cannot be resumed in any case.

    In case of card being damaged or loosen

  • Member can request for a new card at Customer Services Counter and 50 baht will be charged for renewal fee and HomeCard point balance will be automatically transfered to the new card.